- Windows 10 laptop dichtklappen instellingen free

- Windows 10 laptop dichtklappen instellingen free

Looking for:

- Palabras Mas Usadas HOLANDES | PDF 













































     


Windows 10 laptop dichtklappen instellingen free



 

Ongeveer een maand geleden heb ik de upgrade naar Windows 10 uitgevoerd en ongeveer een tweetal weken heb ik iets vreemd opgemerkt. Als ik mijn laptop dichtklap meestal zonder voedingskabel valt hij na enige tijd in iets wat sterk op sluimerstand lijkt. De stroomled knippert niet en de pc start snel even op vanaf het HP logo. Ook log ik meteen in op mijn account en zijn al mijn apps en programma's aanstonden nog actief. Bij slaapstand start ik vanaf het vergrendelscherm en staat de pc al meteen klaar zonder even te moeten laden.

Nergens heb ik ingesteld dat mijn pc dit moet toepassen. Bij "gedrag van sluiten van het deksel" en alle andere energie instellingen staat sluimerstand uitgeschakeld.

Hij zou altijd naar slaapstand moeten gaan, in elk geval van inactiviteit. Dit is misschien een kleinigheidje dat niet al te veel stoort, maar ik zou het wel graag verholpen hebben. Heeft iemand dit ook of weet u wat ik moet doen?

Antwoord dan even aub. Met vriendelijke groet,. Voor een goede werking van de slaapstand is het belangrijk dat alle stuurprogramma's goed op het systeem zijn afgestemd. Kijk eens op de site van de fabrikant of er specifieke Windows 10 stuurprogramma's beschikbaar zijn voor jouw systeem, en installeer deze. Zijn deze stuurprogramma's niet beschikbaar, dan kan het inderdaad dat deze functionaliteit op jouw systeem niet optimaal werkt.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee. Helaas heeft dit niet geholpen. Kies hieronder waar u wilt zoeken Zoeken De community doorzoeken. Zoeken in de community- en ondersteuningsartikelen Windows Windows 10 Communitylid zoeken. Met vriendelijke groet, Basic Thread is vergrendeld. Je kunt de vraag of stem volgen als dit voor jou nuttig is, maar je kunt deze thread niet beantwoorden. Ik heb dezelfde vraag Misbruik melden.

Details vereist :. Annuleren Verzenden. Beste, Voor een goede werking van de slaapstand is het belangrijk dat alle stuurprogramma's goed op het systeem zijn afgestemd.

Hartelijk dank voor uw feedback. Hoe tevreden bent u met dit antwoord? Daarmee kunnen we de site verbeteren. Vraaggegevens Laatst bijgewerkt 31 januari Weergaven 1. Deze site in andere talen x.

   


Comments

Popular posts from this blog

Windows 7 ultimate with product key iso free

Adobe Photoshop Lightroom 5 - The Missing FAQ - Real Answers to Real | eBay

Microsoft office 2007 professional full version free -